Η ναυτιλία είναι εκ φύσεως παγκόσμια. Η διασφάλιση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας είναι καίριας σημασίας για έναν τομέα που δεν περιορίζεται σε γεωγραφικά σύνορα.
Επομένως, αν ο ΙΜΟ υιοθετήσει το ΙΜΟ NZF, η ΕΕ θα πρέπει να το ενσωματώσει πλήρως στο ευρωπαϊκό κανονιστικό πλαίσιο. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να μην υπάρχουν πολλαπλές ρυθμίσεις των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου στις θαλάσσιες μεταφορές και να εκλείψουν σχετικά περιφερειακά μέτρα, όπως η επέκταση του Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών της ΕΕ (EU ETS) στη ναυτιλία και ο Κανονισμός FuelEU Maritime.
Τα περιφερειακά μέτρα υπονομεύουν τη βιωσιμότητα της ναυτιλίας και διαταράσσουν το παγκόσμιο εμπόριο. Η ευθυγράμμισή τους με τα παγκόσμια μέτρα είναι απαραίτητη.